امیدوارم راه آهن نبازد/ابراهیمی:لجبازترین هستیم
وبلاگ جامع
وبلاگی جامع برای همه

امیدوارم راه آهن نبازد/ابراهیمی:لجبازترین هستیم


امیدوارم راه آهن نبازد/ابراهیمی:لجبازترین هستیم

به نوشته تراکتورچی مهاجم تیم تراکتورسازی گفت: امیدوارم سپاهان نتواند راه آهن را شکست دهد.

محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، درباره دیدار تراکتورسازی و ملوان که با پیروزی تیمش همراه بود، اظهار داشت: من فقط می توانم بگویم خدا را شکر که ۳ امتیاز را گرفتیم. ما در نیمه اول اصلا خوب بازی نکردیم، با توجه به شرایط زمین در نیمه دوم هم خوب نبودیم اما بهتر شدیم. خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم و در کورس باقی ماندیم.

وی درباره اینکه سایر مدعیان هم بازیهایشان را بردند، گفت: هروقت می بریم همه مدعیان با هم می بریم و هروقت مساوی می کنیم برای همه مدعیان این اتفاق می افتد. فکر کنم لج و لجبازی است البته ما تراکتوری هستیم و از همه لجبازتر.

مهاجم تراکتورسازی درباره اینکه سپاهان در صورت پیروزی مقابل راه آهن به رده دوم صعود می کند، عنوان کرد: انسان با امید زنده است و امیدواریم که این تیم نتواند راه آهن را شکست دهد.

 

ابراهیمی درباره حرکت جالب تونی اولیویرا پس از اشتباهش مقابل ملوان عنوان کرد: من ندیدم که اولیویرا روی زمین خوابید اما عکس هایش را دیدم. من در آن صحنه صلاح دیدم که اگر خودم به سمت دروازه بروم بهتر می توانم کار کنم اما توپ زیر پایم ماند و نتوانستم. شاید اولیویرا می خواست کیفیت زمین چمن تبریز را چک کند! کاش صحنه های بعد از آن که اولیویرا مرا در آغوش گرفت هم می دیدید. ما بعد از بازی هم در آغوش هم قرار گرفتیم و مشکلی وجود ندارد.

منبع: مجله خبری تراکتورسازی تبریز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, :: 18:30 :: نويسنده : زاهدی

درباره وبلاگ


سلام سلام خیلی خوش اومدین امیدوارم حداقل یه مطلب به دردتون بخوره بیشتر سعی ام تو وبلاگ برای مسایل فرهنگی و مهدویت و آخر الزمان هست اما روی برخی مسایل دیگه هم کار میکنم در هر صورت امیدوارم با نظرات خودتون منو از کمبود ها با خبر کنید تا رفع کنم و بهتر در خدمت باشم
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 10635
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1